Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Saturday, May 14, 2011

Masalah Hilang sementara

Abis paper, ,abis masalah nakk pikir study ag wat masa nie, ,relaks kan otak kejap, ,xnakk pikir lagi benda uh suma, ,yg dah lepass uh, ,sume lalui dengan selamat, ,xde apa halangan, ,abiss paper sumea aku isi jawapan ntah apew2 aje aku isi, ,cuti sebulan nie, ,xtau nak wat apa, ,member ajak kerja aku tolak, ,malas nak kerja, ,coz aq xde keyakinan nak keja, ,lagipun kejew memenatkan, ,xpon aq yg malas, ,coz MARA still sponsor aq, ,haha, ,abiss 7 paper, ,result tak taula macam manerr nanti, ,tgok jewla naik sem nanti, ,hmm, ,skunk sem 7, ,ade lagi baki2 sem yg perlu di setelkan, ,ala, ,lagi dua sem jewk, ,xtau la, ,dapat abiskan kew x, ,lpass nie, ,hmm, ,mcam2 akan berlaku nanti, ,lau dah naik sem, ,hmm, ,datang lagi kekusutan kepala, ,duk umah bosan, ,duk sane bosan, ,bosan sebab bnyak masalah jewk, ,xtau nak hilang kan masalah mcamm maner, ,sapew2 ade tips nak hilangkan masalah x? ?, ,aq xnak jadi mcam nie, ,

selalu garu kepala bila masalah datang, ,lau ade masalah aq suke bersendirian, ,malass nak ade orag lain kacau, ,lauu tgahh ade masalah muke masam jewk, ,lpass uh lau ade orang dekat, ,aq akan try senyap, ,jauhkan diri, ,malass nak digagu, ,senang citer aq nie suke bersendirian, ,malass nak ade orang lain, ,bukan ego, ,ntahhla, ,pikir masalah jewk, ,haha, ,biarrla, ,orang nak ckap ape pon, ,aq xkisah, ,aq kan manusia, ,yg makan nasi, ,minum aer, ,rambut itam, ,korang pon same kan, ,abiss paper aku kat kampung,,aman duk sini, ,tapi kurang aman coz ade parents yg xpernah amik peduli pasal aq, ,lagi la adik2 aq, ,mana pernah amik pasal aq,,xpernah tnya pon blaja ko macam manerr, ,xde pon, ,hmm, ,aq dah mcam sebatang kara, ,kara kew kera, ,hakhak, ,hmm, ,ok, ,babai, ,;)

No comments:

Post a Comment