Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Saturday, October 29, 2011

Tapi bukan aku

apasall xjawab fon??
Apasall xreply mesej??
Apasall awq xsampai niee??
Apasall awq xcoll saya??

Penaatt mamat tgguw di tempat selalu mereka bersama,,janji pkoll 2 ptangg,,niee dahh nak masuk maghrib dahh,,mana laa dia pegii,,mamat putus asa,,dia amik keputusan untuk balikk,,

Dalam perjalanan balik

Mamat ternampak kekasihnya dia sedang bermesra bersama lelaki  di sebuah taman,,mamat mendekati mereka berdua,,alangkah kecewanya mamat masa uh,,dengan rasa hampa,,mamat melepaskan kemarahan dia dengan menghempas henset yg diberi oleh kekasihnya,,hancur berderai masa uh,,dan mamat terus meninggalkan mereka berdua terus beredar dari situ,,kekasihnya terkejut lalu mengejar untuk mendapatkan mamat,,dengan secara tiba2

Mamat terdengar suara kekasihnya memangilnya,,dengan secara tiba2 motor laju menghampiri kekasihnya,,tetapi dengan sepantas mamat berjaya menolak kekasihnya dilanggar,,tetapi apa yg terjadi,,mamat yg dilanggar,,terbaring dan berdarah mamat ditengah jalan dalam keadaan pengsan,,

Lama kelamaan

Mamat hidup dengan berkerusi roda,,hidup dengan bersendirian,,mamat telah berjanji tidak akan kembali bersama kekasihnya dan kekasihnya rasa sungguh kecewa sehingga sekarang,,

Ikhlas dari:
Finepix acrobatic
Insan dihina

No comments:

Post a Comment