Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Monday, January 30, 2012

Kapal Terbang Kertas


Mamat : cantik kapal terbang kau buat uh,,
Ali : aku buat niee,,ada benda tersirat di balik kapal terbang kertas ini,,
Mamat : apa dia??
Ali : aku tiup belakang dia niee,,lepas uh aku baling dan kau tengok,,sampai mana kapal terbang kertas niee pergi,,
Mamat : ok,,
Ali : aku tiupp k,,fuuhhhh,,aku baling niee,,iyahhh,,,
Mamat : jauh matt pergiii kapal terbang kertas uh pergii,,
Ali : macam uh la jarak persahabatan aku dan kau,,Amin :)
Mamat :     :)

No comments:

Post a Comment