Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, January 17, 2012

Cinta Seorang Badut

Part 2

keadaan menjadi tegang,,pasangan tersebut menjadi bingung,,

Gadis: awak selaman niee awk yang jadi badut uhh ae??
Badut : ae??!! je kew!! isskk isskkk Memang Aku! selama nie aku lah yang diperbodohkan,,dimaki sebab aku bodoh buat benda nie nak hiburkan kau!!baru kau nak menyesal kew!,hahahaha!!
Gadis : awakk,,
Badut : kau nak Apa lagi!! dah sebulan aku tungguw kau,,aku bertahan tau tak!! tapi apa kau buat kat aku kali niee,,ini yang aku dpat,,kau suruh aku cari duit,,kau suruh aku beli motor,,aku sanggup wat benda niee!!..tapi apa yang aku dapat,,kau dah ada jantan kaya,,kau dah dapat semua,,kau lupa aku kan!! aku memang bodoh,,dah lahh!!
Gadis : awak nak p mana,,nanti dulu,,
Badut : owhhh lupa2 nie sim card kau kau simpan k,,kau nak tau tak dalam dunia ada 2 jenis orang ,,yang pertama orang yang bertuah yang kedua orang bodoh macam aku,,kau nak tau kenapa aku bodoh,, pasal aku buang masa sampai jadi badut kat sini!! sebab aku nak tgguw kau tau tak!! supaya kau tak terasa sunyi nanti,,tapi sekarang kau dah dapat dia kau dah jumpa manusia yang bertuah mcam dia kau lupa orang mcam aku,,aku tau aku takde rupa awak,,aku tau aku badut hodoh!!,,yang lembap,,tapi aku ada hati,,ada hati untuk kau!! cuma kau jew yang tak nampak,,dah lah aku malas nak citer benda nie lagi!!
Gadis : Awak,,dah lahh,,(sambil memegang tangan badut itu)
Badut : haaiiihh apa niee,,dah dah,,sekarang nie aku nak balik,,aku nak buang semua benda nie,,aku nak blah dari sini,,aku dah tak sanggup lagi tgok orang yang aku sayang beromen depan mata aku!! isskkk iskkkk,,

si badut itu pun blah dari situ sambil melintas jalan untuk mendapat kan motor kapcai nya,,dengan secara tiba si gadis itu turut melulu mengejar si badut itu dan sebuah kereta laju menuju ke gadis itu,,si badut itu dengan pantas nya menolak si gadis itu ketepi dan gadis itu berjaya terselamat,,tetapi si badut hodoh itu dilanggar sebuah kereta,,berdarah kepala si badut itu dipangkuan gadis itu,,tiba2 terdapat sebuah cincin dan sebuah nota terkeluar dari beg si badut itu,,dalam nota itu tertulis " awak saya janji akan jaga awak sampai akhirat" tetapi itu hanya sejarah,,si badut itu mati dipangkuan si gadis itu,,dan gadis itu menyesal,,sungguh menyesal,,






-TAMAT-

Terimalah pasangan anda seadanya
nukilan dari finepix Acrobatic
Peace yoww!! like my page please!!

No comments:

Post a Comment