Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Friday, January 27, 2012

Perasaan Lelaki

memang aku percaya kau setia pada aku,,itu yang aku percaya pada engkau,,tapi kadangkala,,aku rasa curiga dengan kau bila melihat keadaan kau setiap detik,,setiap jam,,yang susah nak jawab panggilan dari,,dan lagi membalas mesej aku,,mana kau pergi,,sedangkan aku kat sini selalu menunggu panggilan dari engkau,,menunggu reply mesej dari engkau,,tapi menunggu itu memang sakit,,memang sakit lahh awak,,tapi bila aku menunggu engkau balas,,mengambil masa yang lama untuk engkau membalasnya,,kenapa?? kenapa?? aku perlukan engkau ketika itu,,tapi engkau membalas hanya dengan sepatah atau sekadar dengan membalas dengan "ok,yup,yelah" itu yang aku dapat dari engkau,,tapi aku tetap membalas mesej engkau dengan bersungguh sungguh,,bila aku kesunyian,,memang aku perlukan engkau,,memang engkau yang memahami aku masa ini,,tetapi apabila dengan words yang engkau reply itu membuatkan aku patah semangat untuk mendekati engkau lagi,,tapi engkau jangan marah aku selepas ini sebab aku susah nak balas mesej dari engkau sebab engkau dah buat kat aku kan sebelum nie,,jngan pkir bukan bukan selepas ini,,kalau aku ada kawan perempuan,,jangan salahkan aku kalau aku update status yang aku kesunyian sebenarnya,,kau nak tahu tak kenapa aku update macam uh,,mesty kau tak tahu kann,,hmm,,uhh la perasaan aku sekarang,,aku sunyi,,bila aku perlukan engkau,,engkau selalu tiada mood,,aku memang ikut mood engkau,,bila aku tanya kenapa engkau tiada mood,,kenapa engkau tak nak share,,hmm,,memang nampak sangat kau tak perlukan aku,,hmm,,maungkin allah tak menyatukan aku dengan engkau,,tapi aku boleh jadi kawan engkau sampai akhirat nanti,,insyaallah,,tapi engkau sombong dengan aku kann,,mungkin aku nie tak macam lelaki lain,,hmm,,yela,,aku sedar aku sape kann,,:(

1 comment:

  1. sometimes we only realise that we need someone when their r gone.. (:

    p/s: sdap lgu kt blog. sweet..

    ReplyDelete