Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Monday, February 6, 2012

Di saat Aku Mencintaimu

Yang belah sana awak punya
Yang Belah sini saya punya 

itu Cerita lama,,dekat 5 tahun benda uh berlalu,,tapi sekarang saya berada disini tanpa awak,,saya selalu memerhatikan KLCC dengan bermimpi kat awak berada disisi saya tapi tak pernah muncul,,setiap hari gambar yang awak lukis ini untuk saya,,saya akan menghiasi dengan wallpaper saya di dekstop saya,,malam ini terang sungguh KLCC dengan cahaya yang menemani saya,,tapi sekarang saya menyendiri tanpa awak disisi,,susah hendak mencari pengganti untuk menemani hidup saya seperti awak,,saya minta maaf tak dapat mengawal kemarahan saya dulu dan disebabkan kemarahan saya awak telah pergi selamanya dan tidak akan kembali lagi,,selepas bersembahyang saya akan membaca kan alfatihah untuk awak,,saya janji,,saya menyesal tak menjaga perbuatan saya ketika itu,,awak,,saya rindu awakk,,lepas saya bangun tidur saya akan memerhatikan fone tapi sebarang mesej awak dari awak tidak muncul,,hakikatnya yang awak dah pergi,,kenapa saya masih teringatkan awak,,sekarang saya berada disini bersama tongkat saya,,saya dah tiada kaki,,hanya kaki palsu yang menemani saya ketika berjalan,,awakk saya minta maaf,,:(

No comments:

Post a Comment