Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Thursday, February 2, 2012

I`m Single

 Ingin Mencari teman :

-teman wanita untuk berbual
-yang memahami kerenah
-saya seorang pendiam dan tak pandai berkata kata
-seorang mulanya sombong tapi bila dah kenal barulah awak menyesal
-seorang yang pemalu bila berdepan dengan perempuan
-Mahu mencari wanita yang memahami perasaan saya
-Mahu mencari wanita yang sama taraf dengan saya
-mesti wanita itu sanggup mengaku yang dia dah ada saya
-tak memandang pada harta sebaliknya perempuan uh sanggup untuk hidup bersama saya
-tak memandang saya pada rupa sebaliknya menerima saya sebab saya punya perangai
-permintaan dari saya harus ditunaikan,,kalau tak saya akan berkerut,,
-mencari wanita yang baik,,yang budi pekerti,,kalau boleh yang bertudung,,
-mesti nak yang berbadan tak terlalu berisi
- wanita itu mesty berkeluarga yang baik baik tak nak dapat bapak dia yang garang,,
-setiap minggu kalau boleh dating lah,,tapi telefon mesej dan IM mesty kena reply.
-tak nak dia uh garang garang selalu moody selalu nak ikot mood dia.


1 comment: