Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, February 28, 2012

I`m waiting For Someone



Menunggu sesuatu yang menyakitkan
dengan senyuman dapat menenangkan perasaan sekejap,,
padahall dalam hati pilu,,bila hati dah pilu mula lah air mata nak keluar,,
Bila Air Mata Dah keluar,,ada rasa insaf nak dekatkan dengan tuhan,,
Sampai Bila Nak menunggu lagi,,kadang kadang bersabar memang boleh,,
tapi perasaan nie yang tak boleh nak sabar,,bila sabar,,semua perasaan yang ada akan Pendam,,
Bila dah pendam mulalah Hati Nie dah terasa rasa nak tarik seseorang itu dan Luahkannya,,
Macam kentut,,Bila Ditahan ia akan sakit,,Bila dah Lepas rasa Lega,,Bila Dah lega itu,,
Datang Pula Masalah lain,,Masalah Nak terima atau tak,,Sometimes Mungkin
Mencarut,,sometimes Buang Masa,,Sampai Bila Nak senyum Dan Bersabar,,Setelah Menuggu,,
Aku tahu Yang Kau dah berpunya,,sayang semuanya sudah terlambat,,
tak guna nak bersabar Lagi,,Biarkan Aku Membawa Diri :)

No comments:

Post a Comment