Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Wednesday, February 8, 2012

Pagi Di Klinik Kesihatan

Selamat Pagi Sekali Lagi,,amcam hari ini,,sihat kew tak??,,Kalau tak sihat p la jumpa doktor,,ok ok,,hari ini memang kurang bernasib baik,,HAHA,,sebab pagi tadi member call,,dia cakap,,kepala berdenyut,,muntah muntah,,soo,,aku pun bangun pagi tadi dalam pukul 6.30 pagi,,mandi mandi terus gerak lincah pergi umah member,,wooooo,,sejuk gilerr pagi pagi kalau bawak motor,,memang mengigil,,dah lincah gerak,,sampai je klinik,,member aku nampak ok,,dia leh gelak gelak,,lau kau sihat xpayah la p klinik,,soo,,masa uh pikir 50-50 nak balik ke xnak,,sebab member cakap dia dah ok,,dan dan jew no giliran sampaii,,soo aku pun nak amik keputusan nak cek jugak,,yerlahh nak jaga kesihatan kann,,nombor dah panggil,,pew lagi nak daftar p kaunter dapat orang yang lembap macam garpu!!!,,

haaaiihh,,siap jew daftarr,,ada lagi dapat nombor,,tgguw sampai setengah giliran aku,,tguw dan tguww,,akhirnya nombor aku dilaungkan,,soo,,aku masuk ahh,,aku masukk,,doktor uh cakap,,adik sakit apew,,sakit demam nan sakit mata doktor,,owwhhh,,bukak mata bukak,,soo aku bukak ahh,,aku segan nak bukak sebab aku tau aku hensem,,HAHA,,yang aku pelik uhh,,mata yang aku sakit,,tapi doktor yang cek aku ada suruh aku cangkung bangun sebanyak 3 kali,,apew motif dia ahh,,pelikk aku,,lepass dah cek uhh,,mata aku merah sangat,,dia cakap esokk kena datang lagi,,takut ada jangkitan kumann,,

lepass di cek,,amik ubatt,,amik ubat pun kena tungguw giliran,,nasib baik ahh,,tak lama masa uhh,,dalam menunggu uh,,cina apew memekak sorang2,,dia bercakap dengan dinding,,aku pun tak tau dia sakit apew,,tiba giliran nombor aku sampai,,doktor farmasi detailkan aku cara cara nak gunakan ubat yang dia bagi,,soo aku dapat ubat banyak dengan bayaran rm1 jew,,HEHEHE,,skang mata aku masih gatal2,,


2 jam 2 kali titik,,okay,,terbaik!!

No comments:

Post a Comment