Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, February 7, 2012

Pagi Rabu Yang Mengelirukan

Selamat Pagi u allss,,selamat bangun tidur laa,,uh kat pipi,,kat pipi ada peta lahh,,p la basuh muka dulu,,lau tak,,tak comell lahh,,lau dah basuh muka,,p la gosok gigi dulu lepas uh boleh senyum lebar lebar,,snap gambar lepas uh post kat fb dok,,hehehe,,

sowie la gagu korang ann,,pagi pagi buta mcam niee,,aku hari niee,,memang tak leh tidur laa,,tak tau laa napew,,niee ada nak cerita niee,,tadi dalam pukul 5 pagi ann,,aku online laa,,alaa,,bosan kann,,tak de member nak chat,,soo aku ingat nak offline,,tapi tak jadi laa,,lau aku offline mesti tak dapat nak tidur,,aku tak faham,,ok ok,,aku sebenarnya menyesal sangat laa,,sebab apa?? kau nak tau tak??


nie lahh my facebook timeline,,aku dah bosan dengan benda niee,,aku dah bosan lahh weiii,,aku amik keputusan nak deactive timeline,,tapi aku tak tahu nak buat mcam mana,,soo aku hentak laptop aku kuat2 sampai pecah,,tapi tetap tak berubah jugak facebook aku,,tgok youtube,,sama jugak tetap tak boleh nak buat balik kew facebook lame,,haaiihh,,

No comments:

Post a Comment