Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Sunday, February 19, 2012

Hanya Mengambil Masa 5 Minit !

ok hari ini aku menunjukkan cara cara nak memudahkan korang untuk makan tengah hari,,saja2 fun k,,this call Mee goreng versi ala ala finepix fever,,HAHA,,ok,,first step


periuk mesti ada bagi merendam mee itu menjadi lembut,,telur penting,,untuk menambahkan lagi selera dan juga guntuingg,,


ok,,selepas barang dah siapp,,janji serapah dulu,,haha,,lek lu,,isi air setengah dalam,,nafas hidung owg cakap ann,,panaskan bagi didih,,,bagi dia mengelegakk,,


sementara menunggu air itu mengelegakk,,ok amik guntingg bedah diaa,,soo terkeluarlahh isi sis dalam beg tuhh,,


ok,,tengokk tuhh,,air yang berkuman dah mendidih setelah dipanaskan,,ape lagi masukkan lahh mee keras uh,,biar dia duduk dalam air mengelegakk uh,,HAHA,,


sementara nak tgguw mee keras itu,,menjadi ia lembut,,kita sediakan perencah nya dahulu,,lepass uh,,


bila mee dah menjadi lembutt,,tapiskan,,and then gaull sehingga sebati,,disini tangan memainkan peranan yang pentingg,,lembutkan ia,,macam saya,,hehe,,


siapp,,jum bedal,,nyam,,nyam,,






No comments:

Post a Comment