Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Thursday, February 2, 2012

Kisah Dongeng


awak sejak saya kenal awak dalam Facebook saya dah mula jatuh cinta dengan awak,,agak agak bila kita boleh berjumpa,,saya dah rindu awak sangat sangat,,
saya cuba jadi yang terbaik untuk awak walaupun kita jauh berbeza,,saya terima awak seadanya,,hope persahabatan kita akan kekal,,saya sayang awak,,macam awak sayang saya,,saya janji akan ikot awak,,
awak semakin cantik,,awak dah berubah demi saya kan,,saya harap awak dapat menjadi yang terbaik untuk saya nanti,,selepas ini saya akan menjadikan awak sebagai isteri yang baik untuk saya,,serta kepada anak2 awak nanti,,nampak perut awak dah membesar la sayang.. =,=

sayang alhadulillah dengan berkat kesetiaan sayangg kita semakin bahagia,,saya target nak 2 jew,,tapi rezeki melimpah menjadi kepada empat,,saya pening nak namakan semua,,sayang awakk,,tapi perut awak tetap membesar,,ada lagi kew sayang,,kenapa tak tekan habiss,, =,=



sayang,,anak anak kita semua dah lupa kat kita,,tapi kenapa kita masih bersama,,sayangg,,walaupun dimata orang lain awak burukk,,tapi saya tetap sayang kat awak,,ILY sayangg,, =,=


No comments:

Post a Comment