Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Thursday, December 1, 2011

Hey Delillah !!

Check Check,,hehe,,
Hey delillah,,
kau ada di mana,,aku harap kau bukan di new york,,aku harap kau ada kat Malaysia,,
Hey Delillah,,
Aku bosan sebenarnya,,sebab itu aku merepek kat sini,,sebab aku tau kau turut terhibur lepas baca nie,,HAHA,,
Hey Delillah,,
Aku Harap kau cantik,,cantik macam bintang yang berkelip-kelip,,walau kau jauh dari mata aku,,aku tau kau tetap cantik,,
Hey Delillah,,
kau cantik,,secerah lampu yang menerangi jalan dan seperti aku melihat bintang sekarang,,ohhh,,jangan buat aku kecewa wahai delillah,,
Hey Delillah,,
Jarak bukan segala masalah,,jangan buat satu pergaduhan,,amik dia sebagai cabaran dalam hubungan ini,,just close your eyes,,janji aku datang sebelah,kau,,
Hey Delillah,,
apa kau buat pada aku,,apa kau buat pada aku,,aku tiada masa,,masa rasa cemburu,,percayalah pada aku,,dengan rintihan ini aku harap kau terima aku seadanya,,ily,,
Hey Delillah,,
seribu batu jauh perjalanan untuk menempuhi perjalanan ini,,delillah aku janji akan tak akan salahkan kau walau apa terjadi,,sebab aku tahu kau sorang yang tak pernah menyakiti aku,,

this one for you,,
I LOVE YOU,,

No comments:

Post a Comment