Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, December 20, 2011

Cerita Semalam 20/12/2011

ngah mecej nie,,

Aku: hye syg wat apa uh??
dia: tak de wat pe,,
Aku: hmm,,dah makan kew blowm,,
Dia: dahhh,,
Aku: asall niee,,macam xnak mecej jewkk,,b tgok sygg dah berubah lahh,,dah xmacam dulu dah,,apsall aekk,,
Dia: hmm,,cam nie b,,sygg cian tgok kat b,,baik b cari perempuan yg dekat dengan b,,
Aku: haa?? apasal cakap mcam uh lagi aekk,,sygg cakap mcam uh,,macam nak mintak putos,,
Dia: yer b,,syg rasa,,lagi baik syg lepaskan b demi kebahagiaan sygg,,b kena faham laa..tahun depan sygg nak spm,,sygg punn kurang percaya tat b,,lagi baik iter putos malam niee,,iter kawan dulu kew,,sygg xleh teruskan lagi la hubungan niee,,b baik cari yg dekat nan b,,
Aku: hmm,,lau mcam uh,,ok b lepaskan sygg,,b faham sygg,,
Dia: hmm,,yela,,
Aku: k..
Dia: ok,,malam niee iter xde pape hubungan lagi yer,,iter putos,,buang semua relationship uh kat fb,,buang semua yg ada kat dalam fb uh k,,gambar sygg,,nan relationship uh k,,tlong faham sygg,,tolong! tolong!,,iter kawan dulu k,,
Aku: ok nanti b buat yerr,,
Dia: hmm k,,
Aku: tapi sygg,,nape yun wat saya macam niee,,
Dia: kuwsott kepala,,dah3! malas nak pikir benda nie lagi,,nak tytow!
Aku: hmm,,sampai hati ann,,kata nak tgguw saya yun,,

dia tak balas terus mesej aku..maybe dah tidow..

malam uh aku try nak sabar,,tapi xleh lakk,,menitis jugak aer mata jantan..pftt =,= apa lagi aku cal dia bnyak kali lahh,,dia xjawab pun,,apa yan dia balas mecej aku dia cakap dia nak tidur,,hmm,,aku tau lahh yang dia uh dah ada jantan lain,,aku dah try faham dia,,tapi dia dengan keputusan nak putus jugak ann,,soo aku lau merayu pun,,dia xkan accept aku balik,,aku tau,,aku niee sapew ann,,lau dia bosan nan aku,,memang aku tau dia dah bosan,,sebab apa,,pun aku tak tau lahh,,lantak dia lahh,,babai!!

No comments:

Post a Comment