Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Sunday, December 2, 2012

Harimau Malaya

Sudah Bersedia untuk ke Semi Final. Hahaha. Okay. Mula mula kita hampa dengan game pertama lawan singapura sebab kalah besar 3-0. then menang bergaya dengan laos. dari sini kita dah lihat apabila sejarah tahun 2010 akan berulang lagi selepas skrip yang sama akan berulang lagi pada tahun ini. betul kew? okay sebelum nie kan kita kalah dengan indonesia pada match pembukaan masa aff suzuki 2010.


dulu masa 2010 kalah teruk lagi teruk pada tahun ini. setelah mereka bangkit kalahkan laos dengan jaringan besar 4-1. barulah kita sedar, yang kita patut layak dihormati oleh pasukan lain. sebenarnya harimau belum tunjuk belang yang sebenar. hahaha. okay kita lihat video malaysia kalahkan indonesia dengan jaringan 2-0



selepas kemenangan ini. layak lah pasukan kita ke semi final yang menemukan thailand pada 8 disember tak silap aku. gud luck Harimau Malaya. kita akan jadi pasukan yang ke 12 dalam team anda iaitu ULTRAS MALAYA!!!!!


No comments:

Post a Comment