Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Monday, October 7, 2013

Tunjukkanlah aku. .

Ya Allah, ,sekarang aku rasa bersalah sangat dengan pa yang aku lakukan pada hari ini. .banyak kesilapan yang telah aku lakukan. .adakah aku masih lagi diterima oleh manusia di sekeliling aku suatu hari nanti?? aku sering dimarahi. .aku sering dihina. .mungkin aku yang lakukan kesilapan terhadap orang itu, ,Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk meneruskan hidupku di atas dunia ini, ,kenapa aku merasa ketakutan, , mengapa aku rasa seperti tidak tenang, ,adakah aku melakukan kesilapan?? Ya Allah Tunujukanlah aku kejalan yang baik, ,tunjukkanlah aku kejalan yang benar, ,aku mahukan kebahagiaan, ,aku tidak mahu seperti yang berlaku pada ketika ini, ,kedua ibu bapaku sering sakit, ,sering tidak sihat, ,ridak mempunyai wang untuk menyara kehidupan anak anak dia, ,ya allah tunjukkan lah aku kejayaan, ,tunjukkan lah aku kejalan syurga, ,Amin. .

No comments:

Post a Comment