Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Saturday, March 12, 2011

Selalu memikirkan masa depan

aku still lagi belajar,,amik kos hotel management kat kolej ini,,

pencurahan ilmu disini,,bnyak belajar,,about hotel management,,dah 2 tahun ulang alik kat sini,,hmm,,smpai skarang la,,aq still ag bertahan,,ape akan jadi lau dah abiss belajar nanti,,boleh kew jadi macam nie nanti,,

nak ade keluarga,,haha,,jauhh gilerr pikir,,hmm,,blaja tak betoll,,lagila nak pikir rumah tangga,,haha,,soo,,kecik you can do it!!!,,

No comments:

Post a Comment