Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Wednesday, April 27, 2011

Manchester United (2) Vs Schalke (0) first leg

champions league 2011, ,peminat setia MU, ,marilah kita meraikan kemenangan ini, ,haha, ,syukurlah, ,walau menang tak besar, ,tapi ok la, menag kat tempat lawan, ,ini baru first leg, ,nanti second leg, ,xsilap aq 4 nan 5 mei kot, ,main kat old traffod lak, ,huhu, ,iter nantikan larr yea, ,haaihh, ,semalam xpat nak tgok live la, ,just tgok keputusan jew, ,hmm,,ok la yg aku tau rooney dapat jaringkan gol sebiji, ,lpass uh lagi satu tak silap aku legenda MU ryan giggs, ,hmm,,come on u can do` it MU, ,haha, ,bukan nak bangga la tapi aku memag seronok la dyer main satu team sebelum nie aku tgok team MU lawan nan team2 lain, ,EPL confirm dah pegang, ,huhu, ,lpass nie tak tau la jumpe sape kat final nanti, ,tgok jewla malam nanti perlawanan first leg antara barca Vs real madrid, ,rooney are the best, ,nantikan akan datang iter tgokk plak prestasi pemain MU dekat sini, ,

tempat nie akan dijadikan saksi yang mana bakal muncul wira2 terbaru MU, ,haha, ,selalu main kat game jew menang besar, ,kali aku nak tgok bulan mei 2011, ,nak tgokk jaringan terbanyak, ,haha, ,time MU lawan As roma dulu harap berulang lagi, ,haha, ,tq, ,;)

No comments:

Post a Comment