Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, April 26, 2011

pengalaman hidup selama 21 tahun

pengalam aku banyak yang telah aku lalui selama aku hidup 21 tahun, ,umo aku sekarang 21 tahun, ,aq kahir pada 1990 lau xpercaya cube ko kira, ,antara pengalaman pahit and manis yang telah aku lalui ialah, ,:
-pernah kena buli
-pernah menjadi kaya sekejap
-pernah menangis sorang2
-pernah jatuh cinta tapi dye xpernah suka kat aku
-pernah nak kena pukul seramai 10 orang
-pernah gagal, ,SPM PMR and UPSR
-pernah masuk pertandingan azan, ,
-pernah jatuh moto jahit 10 jahitan
-pernah rasa kecewa
-pernah kena cium
-pernah stay hospital selama sebulan kerna ada sakit appendix
-pernah cium mayat, ,arwah nenek aku, ,hmm, ,
-pernah ditertawakan atas sikap aku yang bodoh
-pernah diperbodohkan
bnyak lagila, ,malas lak nak isi bnyak2,,nie sume aq pernah lau, ,aq pernah rase, ,bagi aq benda uh sekejap jew, ,xdew yg berpanjangan, ,bnyak yg aku lalui, ,akhirnya dapat diselesaikan, ,lau xdpat disetelkan, ,uh mungkin tuhan nak uji kesabaran aku, ,tapi skarang, ,aku bersyukur atas apew tuhan yg beri pada aku selama ini, ,;)

No comments:

Post a Comment