Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Wednesday, May 18, 2011

Jason Statham

this actor from overseas, ,sies aq minat dyerr berlakon, ,bnyak aksi lau korang tgok movie2 yg dyerr berlakon, ,ko tgok la badan si mamat nie, ,
memag la, ,patutla, ,penerbit ramai cari dyerr, ,bnyakk filem2 yg gempak dyerr berlakon, ,antaranya, ,yg aku dah tgokk la, ,death race, ,the expandables, ,transporter, ,crank, ,best2 citerr dyerr, ,bnyak aksi , ,xrugi lau tgokk, ,memag confirm korang nak ikot2 gaya dyerr nie, ,bagi laki2 la, ,lau my body mcam nie, ,confirm zuryn bertambah sygg, ,haha, ,antara filem yg akan keluar 2011/2012, ,

2012Echelon (pre-production)
Nick Stone
2011The Killer Elite (post-production)
Danny Bryce
2011Blitz
Detective Sergeant Tom Brant
2011Gnomeo & Juliet
Tybalt (voice)
nie sume kerjew dyer nie la, ,xsabar kot nak tgok, ,tak pon kenala tgguw sampai cd kuar, ,nak tgokk kat cinema, ,tak taula, ,amik kew x citerr nie,,hmm, ,tapi memag bestt dyer berlakon, ,bnyak aksi, ,



No comments:

Post a Comment