Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Thursday, May 5, 2011

Manchester United Di Final Champions Leauge 2011

akhirnya MU tercapai jugak ke final champions league 2011, ,akan bertemu gergasi liga sepanyol, ,iaitu barcelona, ,barcelona menglahkan real madrid dengan agregat 3-1, ,manakala MU pula mengalahkan schalke, ,dengan agregat 6-1, ,ini menunjjukan pasukan gergasi memag layak tempat nyer di final, ,haha, ,kita saksikan perlawanan akhir pada 28 MAY, ,bertempat di webley england, ,pasti perlawanan yang menhiburkan kerana pasukan ini ingin menjulang piala tersebut, ,saya harap MU akan menjulang piala itu dan sekaligus membuktikan yang MU adalah pasukan terhebat di dunia!!, ,HAHA, ,

final champions leagues 2011
stadium: webley england
date : 28 MAY 2011
MANCHESTER UNITED VS BARCELONA.

No comments:

Post a Comment