Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Friday, March 9, 2012

GoodBye

Aku Dapat Melihat Kesakitan Di mata Kau
Dan Aku Tahu Betapa Susahnya Kau Mencuba Membesarkan Aku
Kau Melindungi Aku Terlalu Banyak
Aku Dapat Merasa Hati Dan perasaan kau yang penuh Simpati dengan Aku

Aku Tak Nak Kau Jatuh
Aku Tak Nak kau Pergi Dulu Sebelum Aku Berjaya
Aku Tak Nak Kau Lindungi Aku Sebaliknya Aku Lindungi Kau
Daripada Mana Kau, Aku Janji Akan Jaga Kau
Jangan Tanya Kenapa
Hati Aku Rasa Berbesar Hati Untuk Membalas Jasa Kau

No comments:

Post a Comment