Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Monday, June 4, 2012

Hero Lindungi awek Dia Pakai power. Tapi kalau kami yang lelaki lindungi awak pakai Iman.

Gadis Menangis teresak esak. dia mencari ketenangan didalam kehidupannya. tapi tidak dijumpai. dia mencuba untuk melarikan diri dalam permasalahan itu. tapi dia tetap tidak berjaya. tiba tiba ada seorang hamba datang.

Spiderman : Hey. kenapa cik adik menangis. Nak Saya Bawak awak jalan jalan tak? saya ada sarang yang boleh melekat disemua bangunan. kita boleh terbang tinggi2.
Gadis: Tak nak! tak best.
Spiderman : Ok Fine.

Tiba tiba datang pula Superman.

Superman : Hai. Jum Ikut Saya Pergi Ke langit. Kita Tangkap Burung. Kita Berjalan Di Angkasa. saya boleh Lindungi awak kalau awak dalam kesusahan.
Gadis : Tak Nak! Tak Meriah.
Superman: Ok Fine.

Tiba tiba Datang Pula

Lelaki : Assalammualaikum,
Gadis : Waalaikumsalam :`)
Lelaki : Kenapa Cik Adik Sedih. Jum Ikut Saya. Saya Tak Bagi Harapan Apa apa pada cik Adik. tapi yang saya ada cuma ilmu untuk membantu adik ke tempat yang lagi baik yang ada pada hero hero tersebut =,=. tengok saya ada kuasa ajaib. kalau nak tengok kita kena sabar. sebab dekat dunia saya tak dapat tunjuk. kalau cik adik sabar. jum saya ajar cik adik.

No comments:

Post a Comment