Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Friday, March 22, 2013

Pengalaman.

kenapa,,selalu begini,,sedangkan kejujuran telah ada,,memang betul orang cakap,,kalau kita suka orang tuh,,tak mungkin kita akan dapat cinta dia,,ini berlaku pada diriku,,bukan buat buat,,bukan cerita dongeng,,tapi memang betull,,memang kenyataan,,dengan mata terbeliak aku sendiri,,okay,,aku tau,,kau ada bagi tau kat aku yang kau dah berpunya,,memang kau dah ada bf,,tapi kau cakap,,bf kau dah lama tak contact dengan kau,,dah tak amik tau pasal kau,,itu sebelum kite kapel,,kau cerita dekat aku,,kau bagitau semua itu dekat aku,,okay,,setakat itu no problem,,then selepas kapel,,kenapa?? kenapa kau bagitau kat aku,,yang kau masih lagi dengan dia,,kau contact dia hari hari,,kau mesej dia,,kau ada bgtau nan aku,,yang kau ada keluar dengan exbf kau malam malam buta,,then kau bgtau kat aku yang kau keluar dengan kawan perempuan,,tapi kenapa kau tak boleh nak bgtau hal yang sebenar,,sampai aku tercari cari,,aku call,,bukan 2 atau 3 kali,,tapi banyak kali dah,,sampai naik habis kredit aku sebab voice mail,,okay,,malam tuh aku masih percaya kat kau,,tapi semakin hari,,aku tengok dah makin LEMAK. bukan lemak sebab apa,,sebab kau dah tipu aku,,kau tau tak,,kau tipu sapa??,,kau tipu aku,,kau tipu aku selama niee,,semalam tak jawab fone,,boleh aku maafkan,,sebab kau makan nan kawan kau,,tapi,,hari niee,,tengah malam buta aku call,,kenapa lelaki yang jawab?? bila aku tanya,,kau buat endah tak endah,,okay,,disebabkan itu aku terpaksa memaksa kau,,berulang kali,,aku tanya,,itu siapa?? itu siapa?? itu siapa?? kau pun jawab dengan tanpa bersalah,," itu ex saya" owhh,,selama niee kau keluar dengan kawan perempuan?? kawan perempuan itu kata ex?? kalau dah suara lelaki,,itu kata kawan perempuan,,ok,,aku dah kenal kau siapa..............

No comments:

Post a Comment