Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Sunday, June 5, 2011

Gereja terbesar dan Tercanggih Di negara Islam

Jalan nak menuju ke gereja tersebut, ,


dalam pembinaan, ,


semakin rancak pembinaan tersebut

inilahh hasilnya, ,hilanglah seni bina islam dekat Malaysia, ,


gereja yang akan merosakan agama rasmi malaysia suatu hari nanti


nampak begitu simbolik, ,nampak jelas macam freemason, ,


pikirlahh, ,mase depan warga melayu dekat mana nanti. .


pada pendapat aku, ,kalau ini dah terbesar di dunia dan juga tercanggih, ,aq tak tahu lahh nanti apa akan terjadi kat Malaysia, ,mesti orang kristian amai datang sini, ,semata mata nak pergi gereja uhh, ,mungkin malaysia dah tak dikenali dengan masjid lagi,,mugkin gereja nieee akan menjadi sebutan suatu hari nanti, ,hmm, ,cukuplahh dengan adanya batu cave, ,nie plakk nak wat gereja, ,hmm ,,berbilang agama, ,

No comments:

Post a Comment