Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Friday, June 17, 2011

Oh!! Adinda Milano Evans!!


aikkk!!. .sebelumm niee, ,si minahh niee bertudung, ,niee dah x bertudungg lak, ,haha, ,mcam2 lahh, ,

HAHA, ,malas nakk citerr yang bukan pasal minah nie,,sebab apa aku bukak citerr pasal dia, ,sebab nyer, ,aq terkejot sangat lahh, ,pasall si dia niee, ,first page ever lahh yang aq pernah tgokk, ,sepantas boleh dpat 10ribu like dalam masa 10 hari, ,haha, ,korang mesty tak percaya ann, ,dia niee, ,bukan artiss ponn, ,tapi yang aq tahu, ,heboh pasal minah nie, ,yang mengaku yang dia dah tak ada dara, ,

No comments:

Post a Comment