Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Sunday, July 24, 2011

Dahni Dewa Dan Yahudi !!

Video ini akan mengisah kan dhani dari vokal kumpulan DEWA 19 yang mengikut ajaran freemason setelah lamanya kite mendengar lagu dia, ,baru sekarang yang aku tahu dia nie ahli kuat freemason, ,kalau kowang xpercaya kowangg lehh follow video kat bawah nie, ,and korang boleh teliti satu persatu, ,memag kuat si dhani niee,, haaiihh, ,

Part 1

Part 2


Part 3

Part 4

Part 5

Kesemuanya ada lapan bahagian, ,pandai2 lah cari kat youtube, ,haha, ,nak masuk kat sini susah, ,nanti loading lame, ,hihi, ,

No comments:

Post a Comment