Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Friday, July 1, 2011

9 Julai 2011

Perhimpunan apakah ini!!, ,siapp dengan berbaju warna kuningg, ,!!, ,


POSTER


BAJU



Sejak kebelakangan ini,Finepix buka jer suratkhabar,mesti tajuk mengenai perhimpunan "BERSIH".Apakah semua ini?.Apakah objektif sebenar BERSIH ini.?

Kalau nak diikutkan makna BERSIH itu sendiri maksudnya tidak kotor la kan?yer dak?tapi BERSIH yang hangat diperkatakan ialah mengenai satu perhimpunan yang akan dianjurkan oleh pihak tertentu.

Kalau di rumuskan apa yang di paparkan dan diberitakan oleh media cetak mahupun media massa.Mungkin Objektif sebenar perhimpunan BERSIH ini adalah satu tuntutan terhadap sebuah sistem pilihanraya yang bersih, adil juga tulus.Itulah kan?

Persoalan terus bermain di minda,Apakah di negara yang aman sejahtera ini mempunyai konsep sistem pilihanraya yang tidak adil ke? tidak tulus ke?.Ataupun perhimpunan BERSIH ini adalah untuk kepentingan pihak tertentu merealisasikan matlamatnya..hehehe

No comments:

Post a Comment