Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, July 19, 2011

Lawak Ke ! !

Assalamualaikum

arini nak buat entri macam mana ye? tak tahu la.. semalam dah la tak update.. malas nak cakap banyak.. layan jek la.. hahaha..

Dalam dewan peperiksaan :

cikgu : kamu Tiru kan?

pelajar : tak cikgu, saya tak tiru.

cikgu : (pelik, periksa kertas berulang kali) kamu Tiru kan?

pelajar : (takut, cuak) (macam mana cikgu tahu aku meniru ni.)
tak cikgu. saya tak tiru.

cikgu : kamu memang Tiru.


pelajar : (nak nangis) saya tak tiru la cikgu.


cikgu : (tunjuk kertas kat pelajar) ini kamu kan? Tiru?


pelajar : =.='


cikgu tersebut tunjukkan senarai nama kepada pelajar India tersebut.. sekian~~

No comments:

Post a Comment