Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Thursday, August 16, 2012

Selamat Datang Aidilfitri Selamat Tinggal Ramadhan

Assalammualaikum Semua. Alhamdulillah Bulan Ramadhan yang kita lalui dalam tahun ini dilaksanakan dengan sempurna. semua kita lalui dengan sempurna sekali. Hope Ramadhan yang akan datang pada tahun depan akan kita temui lagi. Amacam puasa korang semua. ada mencabar tak macam yang aku lalui pada tahun ini. Hope semua yang kita lalui kita ambil iktibar dan kita betulkan pada ramdhan akan datang. Amin. alaa. cerita pasal Ramadhan je. kita nak tutup pula pasal Ramadhan. kita buka buku baru pula cerita pasal Aidilfitri pula kan. kalau cerita pasal Raya pula. Semua nak cerita gempak pasal baju raya. baju raya warna apa? kasut apa? raya kat mana? wahh nampak tak kemeriahan dia disitu. ingat okay. " Raya for orang yang rajin berpuasa je k". HAHAHA. okay dengan ini saya menjujung sepuluh jari. kalau ada silap kata, atau menyombong diri atau kelakuan saya keterlaluan terhadap anda semua. saya minta maaf sekali lagi dari hujung rambut hingga ke hujung jari kaki.

No comments:

Post a Comment