Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Thursday, August 11, 2011

Motif update status

Saya update status saya supaya awak like  dengan komen status saya
tapi awak tak like tak komen pun
saya chatting dengan anta mesej dekat awak supaya awak tahu yang saya rindu awak
tapi awak balas itupun dengan dua patah perkataan jew
saya like status awak serta gambar awak
supaya awak tahu yang saya sukakan awak dan saya nak yang awak ingat dekat saya
tapi tetap juga awak tak pernah hendak like status saya atau komen status saya

jika suatu hari nanti saya dah tak ada hendak like atau komen status awak, ,
saya minta maaf sangat sangat ok, ,sebab saya tahu saya tak patut menggagu awak, ,
lebih baik saya bersendirian dari ganggu awak yang sibuk melayan peminat awak, ,




No comments:

Post a Comment