Saudara Saya :)

"Sesungguhnya aku Sedang menasihati kamu, bukanlah beerti aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, karena aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan. [imam Hassan Al Basri]

Tuesday, August 9, 2011

Pergii

Dulu Janji ingin hidup bersama 
Dulu Janji Xnak Curang
Dulu Janji Ingin Belajar Bersungguh
Dulu Janji Mau jage perikatan

tapii sekarangg itu semua tinggal kata, ,tinggal kenangan tiada yang kekal, ,hari pertama aku kenall bukan bermesra lagi, ,banyakk cerita yang dikongsi, ,selalu berdoa untuk mengekalkan hubungan ini supaya diredhai tuhan,

sekarang kau menghilang
sekarang kau menyembunyikan diri
sekarang kau menukar number
sekarang kau mencari alasan

apa itu semua, ,selalu tak tentu arah cari masalah masing2, ,sana salah , ,sini salah sekarang semua dah xbetoll kann, ,kauu dah mula berjauhan semua yang aq beri engkau buang, ,tapi aq still menunggu dengan bersabar walaupun engkau dah dimiliki olehh orang lain yang lebih matang dariku, ,

Aku menunggu sebab aku setia
Aku menunggu sebab kau banyak berkorban
Aku menunggu sebab kau sayang aku
Aku menunggu sebab aku tahu kau sayangg aku lagi

tapi sekian lama menunggu tetap kau tak berubah, ,makin hari makin bnyak perubahan engkau, ,bertambahh risau keadaan setelah yang aq diberitahu engkau sudah bertunangg, ,

selamat tinggal kenangan
selamat tinggal teman sejati
selamat tinggal dan selamat tinggal

Aku kini meninggalkan jauh dari engkau, ,semoga engkau dapat meneruskan kebahagiaan, ,hmm, jauh aq pergi dari sini, ,aq tahu engkau tak kan pulang dalam pangkuanku kerana kini engkau sudah dimiliki olehh dia, ,

HANYA REKAAN
Renungkan lah
Ikhlas dari INSAN TERHINA LAGI HINA
FINEPIX ACROBATIC

:)


No comments:

Post a Comment